Bank Pocztowy nagrodzi swoich Klientów

21 czerwca 2010 r. ruszyła II edycja Konkursu dla Klientów, który Bank Pocztowy przygotował z okazji swojego 20-lecia.

Bank Pocztowy swój jubileusz świętuje wspólnie  z Klientami. Od 21 do 27 czerwca br. organizuje drugi z serii konkursów „20 lecie Banku Pocztowego". By walczyć o nagrody wystarczy odpowiedzieć na trzy pytania opublikowane na stronie internetowej Banku - dwa z nich dotyczą produktów, a jedno historii Banku Pocztowego. Drugim konkursowym zadaniem jest zaproponowanie  hasła, które najlepiej zareklamuje Pocztowe Konto Standard.

Uczestnikami Konkursu mogą być osoby posiadające przynajmniej jeden produkt Banku Pocztowego. Spośród wszystkich Uczestników nagrodzonych zostanie dziesięciu, którzy prawidłowo odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaproponują najlepsze hasło reklamowe.

Nagrody, jakie Bank Pocztowy przygotował dla swoich Klientów w II edycji Konkursu, to:

Odpowiedzi w Konkursie należy przesyłać poprzez formularz zgłoszeniowy umieszczony na internetowej stronie Banku. Również tam znajdują się szczegóły Konkursu oraz Regulamin.

Wszelkie informacje, które mogą się okazać pomocne Uczestnikom urodzinowych Konkursów znaleźć można w serwisie Banku Pocztowego.

Obecny na rynku od 20 lat Bank Pocztowy świadczy proste i szeroko dostępne usługi finansowe, starając się dotrzeć z nimi również do grupy tzw. nieubankowionych. Ponadto jest liderem rynku rozliczeniowego w Polsce, obsługuje Klientów z sektora MSP oraz wspólnot mieszkaniowych. Z usług Banku Pocztowego Klienci mogą korzystać w 57 oddziałach, w ponad 5 tys. Urzędów Pocztowych na terenie całego kraju, przez internet i telefon.